Zawieszenie przednie samochodów VOLKSWAGEN lub PORSCHE

Typowym reprezentantem układu podwójnych wahaczy podłużnych, z zastosowaniem drążków skrętnych, jest zawieszenie przednie samochodów VOLKSWAGEN lub PORSCHE. Drążki skrętne znajdują się w rurach osłaniających, umocowanych sztywno do ramy. Na końcach drążków skrętnych osadzone są podłużne wahacze związane obrotowo ze zwrotnicami kół przednich. Na wzmiankę zasługuje niezależne zawieszenie kół kierowanych samochodów OPEL i MOSKWICZ, przy użyciu równoległych wahaczy podlużnych z zastosowaniem sprężyn śrubowych. Sprężyny śrubowe mieszcza się w cylindrach ko...

Odkształcenie

Z uwagi na zadania sprężystych elementów zawieszenia, stanowi istotna niedogodność, która zmusza do zwiększania zdolności stalowych elementów sprężystych do pochłaniania energii obciążeń dynamicznych przez zastosowanie specjalnych rozwiązań konstrukcyjnych lub do instalowania dodatkowych elementów silnie tłumiących energię drgań lub wstrząsów. Stalowe elementy sprężyste zawieszenia ogólnie podzielić można na resory piórowe, sprężyny śrubowe i drążki skrętne. Wciąż jeszcze najbardziej rozpowszechnione resory piórowe powoli ustępują miejsca, z jednej stron...

Rodzaje zazębień

Zastosowanie przekładni hipoidalnej zamiast spiralnej zapewnia następujące korzyści: — możliwość znacznego zwiększenia dopuszczalnych obciążeń, z uwagi na wydatnie zwiększoną wytrzymałosć zębnika,  możliwość obniżenia wału napędowego, a więc i podłogi nadwozia samochodu, — zwiększenie liczby jednocześnie zazębionych zębów koła talerzowego i zębnika, wskutek zwiększenia kąta linii zęba zębnika, co zapewnia bardziej równomierną pracę przekładni,  w przekładni hipoidalnej zęby koła talerzowego i zębnika jednocześnie tocza się oraz ślizgają...

Budownictwo i architektura : Centrum wystawowe Qingdao / NBBJ

Na dwustronnym drążku podłużnym osadzone jest obrotowe jarzmo. Podczas skręcania kół kierowanych np. w lewo, wskutek oporu kół, ruch ramienia powoduje przesunięcie jarzma, które poprzez cięgło uruchamia dźwignie sterującą za pośrednictwem zaworów dopływ sprężonego powietrza do siłownika, wywierającego poosiowy nacisk na drążek podłużny. W razie zaniku nacisku obwodowego na kole kierownicy jarzmo ustawia się równolegle do ramienia kierowniczego; wówczas dźwignia sterująca przesuwa sie w położenie środkowe, odcinając dopływ sprężonego powietrza do siłownika...

Najnowsze zdjęcia w galerii eltrim.net:

270#korekcja kół zębatych , #auto gazda otomoto , #dealer audi warszawa , #porsche 911 forum , #nośność łożyska , #dobierz akumulator do samochodu , #salon citroena warszawa , #otomoto grudziadz , #eltrim cennik , #dealer ford warszawa ,