Masy nieresorowane

Masy nieresorowane opierając sie o nawierzchnię drogi poprzez sprężyste ogumienie, mogą wykonywać ruchy niezależne od ruchów masy uresorowanej. Wielkość wzajemnych przesunięć tych dwóch mas jest uwarunkowana konstrukcją zawieszenia oraz osi samochodu. Samochód jest wprawdzie układem o wielu stopniach swobody, lecz poglądową analizę charakteru drgań masy uresorowanej samochodu można oprzeć na najdalej posuniętym uproszczeniu i...

Różnice w stosowaniu procedur kardiologicznych po ostrym zawale mięśnia sercowego cd

Ze względu na konstrukcje typowe układy zawieszenia kół oraz osi samochodów ogólnie dzieli sie na zawieszenia zależe (sztywne) i niezależne, odpowiednio do tego, czy ruchy jednego kola danej osi wpływają na ruchy drugiego jej koła, czy też nie. Zawieszenie sztywne (lub zależne). sadzone są na wspólnej sztywnej osi związanej z ramą lub nadwoziem samochodu poprzez elementy sprężyste. Zmiana położenia jednego kola np. w razie naje...

Najnowsze zdjęcia w galerii eltrim.net:

240#dobierz akumulator do samochodu , #salon citroena warszawa , #otomoto grudziadz , #eltrim cennik , #dealer ford warszawa , #otomoto porsche 911 , #otomoto tomaszów lubelski , #otomoto olsztyn , #otomoto toruń , #renault olsztyn otomoto ,