Układ hamulcowy

Wewnątrz kół jezdnych są osadzone hamulce, składające się z klocków hamulcowych przymocowanych śrubami do kadłuba maźnic oraz dwóch szczęk hamulcowych. Układ hamulcowy jest samoczynnie sterowany układem cięgieł i dźwigni sprzężonej z hamulcami oraz za pomocą dyszla. Odciągnięcie zaczepu dyszla, połączonego z cięgnami środkowymi, powoduje odhamowanie kół, natomiast powrót zaczepu w położenie wyjściowe powoduje natychmiastowe zahamowanie przyczepy. Instalacja elektryczna obejmuje cztery lampy ostrzegawcze „Stop” przewody, gniazda wtykowe i wtyczki. Instalacja jest zasilana z wózka motorowego ...

System LAMINAIRE

Progresywną charakterystykę resoru piórowego uzyskać można tylko korzystając ze specjalnych rozwiązań konstrukcyjnych, zapewniających w miarę zwiększania się obciążenia — albo zmniejszanie się czynnej długości resoru, albo wzrastanie jego twardości. Najprostszy sposób zmniejszania czynnej długości resoru w miarę zwiększania się jego obciążenia polega na osadzeniu jednego końca resoru w odpowiednio ukształtowanym ślizgaczu lub w specjalnym wieszaku. Dzięki takiemu zawieszeniu podczas uginania się resoru punkt podparcia jego końca zbliża się ku środkowi resoru. Na tej samej zasadzie oparty jes...

Pionowe prowadzenie koła

Zawieszenie o pionowym prowadzeniu kół zapewnia niezmienność pochylenia kół i ich rozstawu w całym zakresie odkształceń sprężystych elementów zawieszenia, którymi są sprężyny śrubowe umieszczone w pionowych lub skośnych korpusach osadzonych na końcach sztywnej osi przedniej. W korpusach sprężyn wbudowuje sie często hydrauliczne amortyzatory teleskopowe, przez co uzyskuje się bardzo zwartą i dość lekką konstrukcje. Ponieważ kosztowne części prowadzące zużywają się dość szybko, tego rodzaju układy zawieszenia stosowane są rzadko. Ograniczanie szarpnięć wzdłużnych. Ostatnie rozpowszechniaj...

Zmniejszenie wydzielania sliny

Typowe przykłady wymaganych i błędnych śladów wspólpracy zębów stożkowych kół zębatych przedstawiono na rysunkach 51-26 do 51-39, podając zarazem konieczne zmiany w celu uzyskania prawidłowych warunków współpracy zazębienia. Rysunki 51-26 do 51-32 dotyczą współpracy kół stożkowych o zębach prostych typu CON IFLEX, a rysunki 51-33 do 51-39 — współpracy kół spiralnej przekładni stożkowej o zębach łukowo-kołowych systemu GLEASON. Przed zmianą wysokości zębnika lub kąta miedzyosiowego należy najpierw uzyskać prawidłową wysokość śladów współpracy zębów oraz ustawić zalecony luz mi...

Najnowsze zdjęcia w galerii eltrim.net:

270#mila automobile , #mimośród mechanika , #przełożenie przekładni , #korekcja kół zębatych , #auto gazda otomoto , #dealer audi warszawa , #porsche 911 forum , #nośność łożyska , #dobierz akumulator do samochodu , #salon citroena warszawa ,