okręgowa stacja kontroli pojazdów
okręgowa stacja kontroli pojazdów

Skrzynia ładunkowa

Posted in Bez kategorii  by admin
Listopad 9th, 2016

Skrzynia ładunkowa jest zamontowana na podłużnicach i poprzecznicach ramy podwozia. Drewniana podłoga i burty są obudowane metalowymi ramkami. Instalacja elektryczna, jednoprzewodowa, jest zasilana prądnicą o mocy 300 W przy napięciu znamionowym 12 V. Rozrusznik silnika zasilają dwa szeregowo połączone (przełącznikiem) akumulatory. Budowa i działanie układu elektrycznego nie odbiega Od budowy i działania układu elektrycznego wózka motorowego WM-5. Przyczepy wózków motorowych Przyczepy wózków motorowych są przystosowane do poruszania sie po torach kolejowych z prędkością dostosowaną do prędkości wózków motorowych, z którymi są łączone dyszlami przytwierdzonymi do ramy przyczepy. Ładowność przyczepy odpowiada ładowności platformy wózka. Zależnie od długości, ilości i ciężaru przewożonych materiałów (szyn, podkładów i innych materiałów nawierzchniowych) do wózka mogą być doczepione jedna lub kilka przyczep. Z wózkiem motorowym WM-5 współpracują przyczepy PWM-5, natomiast z wózkiem motorowym WM—10 — przyczepy PWM-IO. Przyczepa wózka motorowego P W M – 5 składa się z ramy 1, skrzyni ładunkowej, dwóch zestawów kołowych, układu sterowania i instalacji elektrycznej. Do ramy są przyspawane widły maźnicze, prowadnice zawiasów i klonic, zaczepy i uchwyty dyszla, rolki ułatwiające załadunek dłużyc oraz wsporniki układu sterowania i zawieszenia sprężyn nośnych. Na czołownicach ramy są umocowane zderzaki. Skrzynia ładunkowa składa się z drewnianej podłogi oraz czterech burt. Zestawy kołowe z wprasowanymi na osiach kołami jezdnymi obracają się w stożkowych łożyskach rolkowych. Końce osi są osadzone w kadłubach maźnic, prowadzonych w widłach maźniczych. [hasła pokrewne: Firma transportowa, cargo transport, Transport Warszawa ]

Tagi: , ,

Comments are closed.